utorak, 21. listopada 2014.

Nešto malo o nama

Ovaj blog vodit će Joško i Antonija, a blog je potpuno posvećen hrani, piću (ponajviše vinu) i eventualno biljkama i životinjama :) Skoro svemu, a ništa konkretno. Mi jako volimo jesti, i to dobru hranu, a pogotovo volimo jesti u restoranima. Pisati ćemo o doživljajima kušajući novu hranu, o restoranima koje smo posjetili i njihovu ambijentu te još puno toga. Dati ćemo sve od sebe da testovi budu zanimljivi i poučni. A sada nešto malo o nama :)
Joško i ja (Antonija) živimo u Zagrebu. Imam 22 godine i inače sam Samoborka, ali već neko vrijeme živim u Zagrebu. Joško je Vignjanin (Pelješac), a zadnjih nekoliko godina živio je u Splitu gdje je i studirao. Ja se profesionalno bavim šminkanjem, a Joško pisanjem i pravom. Imamo dva mala peseka, Bobicu i Lisu koja imaju 4 mjeseca i upravo uništavaju Joškovu šlapu. :D I njih ćete moći upoznati preko tekstova i slika. A sada nešto o Jošku: Ja sam Joško i nisam iskreno pozvan da komentiram hranu, zapravo sve što o njoj znam je progutati ju. Ali to radim sa velikim guštom. Na kraju to i jest poanta svega. Zagovornik sam guštanja u hrani jer držim da nam život ne pruža mnogo veća zadovoljstva od onoga kada se sjednemo pred trpezu ukusa i pustimo da nas odvede. Hrana za mene nije usputna, niti nebitna stvar. To je užitak postojanja, najjasnije materijaliziranji trud, put daleko od svega lošega. A ionako nije da ja išta kuham.



Nema komentara:

Objavi komentar